MAC - Purring Lip Balm

by - 12:00




Limitowana kolekcja Shop MAC , Cook Mac miała w swoim małym zbiorze nawilżające błyszczyki w słoiczkach .
Jeden z kolorów posiadam od dawna i jest to mandarynkowy odcien Purring .

Błyszczyki w słoiczkach nie należa do moich ulubionych, ale ten jako jedyny zagościł u mnie na dłużej . Przyznaje się bez bicia , że nie używam do niego pędzelka tylko palca - jednak zawsze czystymi dłońmi. Nie wyobrażam sobie wsadzić brudnych łapek do kosmetyku
.
Błyszczyk Mac'a ma bardzo treściwą konsystencję. Utrzymuje się dość długo na ustach , a nawet jak już zniknie to mamy miłe uczucie nawilżenia. Faktycznie jak obiecuje producent ładnie nawilżają .
Dają delikatny odcień na ustach.
Mała ilość daje piękny połysk , a fakt , że jest bezdrobinkowy bardzo mi się podoba.
Są bardzo wydajne.
Dodatkowo mają w sobie filtr SPF 12 - nie jest to dużo , ale nie oszukujmy się , jest mało błyszczykóow ,które  mają w sobie filtry.

Bardzo podoba mi się ten " mokry" efekt na ustach.

Cena ok 62 zł.



Buziaki
Candy 



You May Also Like

27 komentarze

  1. Ja lubie takie słoiczki aczkolwiek zdaje sobie sprawe z tego braku higienicznosci.. maja po prostu swoj urok ;-)

    wyglada bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zdecydowanie wolę pomadki, ale wygląda ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne pełne i mokre usta przy tym naturalny kolor, chyba skusiłabym sie na ten błyszczyk, gdybym tylko miała w swoim mieście dostęp do mac'a ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja nie mam Mac'a u siebie , ale moze to i dobrze:P

      Usuń
    2. nie da się ukryć, że ma to swoje plusy i minusy ;)

      Usuń
  4. a ja tam lubię od czasu do czasu pomaziać w słoiczku :D i nie widzę w tym nic złego :P ja się myję! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze że dodałaś ostatnie zdanie :P

      Usuń
    2. haha tez sie myjee , ale nie jest to forma blyszczyka po ktora siegam w pierwszej kolejnosci

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. śliczny kolorek :)

    dodałam do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor, nie pomyślałam, że na ustach da takie delikatne wykończenie. No i bez drobinek, coś wprost dla mnie, gdyby nie... słoiczek :D świetnie się u Ciebie prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :) tez jak go zobaczylam to myslalam ze bedzie szał na ustach a tu delikatesik :)

      Usuń
  7. Nie przepadam za błyszczykami, ale ten ma w sobie to coś :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda ładnie, chociaż nie dałabym za niego 62zł, są o wiele tańsze wersje, też ładne i też dające taki efekt :D a błyszczyków w słoikach nie lubię, zawsze ubabram sobie w nim paluch i nie mam gdzie wytrzeć później :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez bym nie dała , ale teraz kiedy wiem jak swietnie nawilza to moze i bym dala :)

      Usuń
  9. Fajny kolor ale drogie to eh...

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wygląda na ustach, kolor jest rewelacyjny :) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie wygląda, kocham takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na ustaw wygląda fajnie, jednak nie przepadam za blyszczykami, pomadkami w słoiczkach. Wyjątkiem jest kremik z Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie bardzo mi się podoba;)
    Słoiczkowe cuda najlepiej lubię bezbarwne i dobrze się spisuje przy komputerze albo w kuchni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dasz cieniuteńka warstwę to będzie przezroczysty ;)

      Usuń
  14. Fajnie wygląda ten kolor u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

TAGI